9 lutego 2019

CV branżowe - kosmetyczka, cz. 1

Przykład CV (moja własna twórczość)
Tym postem, chciałabym zaprosić Was do mojego nowego projektu, jakim będzie cykl o życiorysach zawodowych branżowych. Pomysł zrodził się z potrzeby współpracy, którą podjęłam całkiem niedawno. Efekty będziecie mogli śledzić na blogu.

O CV pisałam wiele, ponieważ jest to bardzo bliski mojemu sercu temat w poradnictwie zawodowym. Poniżej znajdziecie dla przypomnienia, wszystko to, co o CV powinno się wiedzieć. Oczywiście zachęcam do śledzenia nowinek w Internecie, ale przede wszystkim namawiam do tworzenia własnych, niepowtarzalnych i indywidualnych wzorów dokumentów aplikacyjnych.

Dziś startujemy z przykładem CV dla kosmetyczki.
Biorąc pod uwagę branżę beauty, która rozwija się w dynamicznym tempie, warto zwrócić uwagę, że CV nie powinno być standardowe, a pokazywać naszą kreatywność, innowacyjność, dokładność czy wyczucie estetyki. Zachęcam do zapoznania się z moim przykładem.

Przykład CV (moja własna twórczość)

Polecam również zapoznanie się z opisem zawodu kosmetyczki:
Opisy zawodów pomogą Wam konstruować swoje CV oraz list motywacyjny, a przy okazji zdobędziecie wiedzę na temat interesujących zawodów. 

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym cyklem artykułów - na pewno wielu osobom przydadzą się takie porady :) Przyznam, że sama dosyć dużo czasu spędziłam na tworzeniu CV, ale wysiłek się opłacił, bo zostałam zaproszona na rozmowę i zatrudniona. Ważna jest zarówno sama treść, nasze doświadczenie zawodowe, które zamieszczamy w CV, jak i jego estetyczny wygląd - trzeba o tym pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) i cieszę się, że mój pomysł okazał się przydatny :-)

      Usuń