12 listopada 2012

Cz. 4 - Profesjonalne CV - cel zawodowy

Cel zawodowy to ciekawa forma autoprezentacji w naszym życiorysie zawodowym. Może wskazywać, jakiej pracy poszukujemy (wskazujemy wówczas stanowisko pracy i ewentualny nr referencyjny oferty pracy). Mówi również o tym, co satysfakcjonowałoby nas w pracy, o którą się staramy. Cel zawodowy to miejsce na prezentację naszych najważnieszych umiejętności, kluczowych doświadczeń w formie jednego lub dwóch krótkich zdań. Na tej podstawie rekruter będzie wiedział kim jesteśmy i w jakiej pracy się sprawdzimy.
W przypadku celu zawodowego należy pamiętać o pewnych zasadach:
  • bazujemy tylko i wyłącznie na najmocniejszych stronach
  • podkreślamy skrótowo (hasłowo) kluczowe doświadczenie
  • cel ma jasno określać, jakiej pracy poszukujemy
  • podajemy go zazwyczaj w okolicach danych osobowych, aby pracodawca już na wstępie zrozumiał dlaczego aplikujemy na oferowane przez niego stanowisko.

Cel zawodowy można nazwać również korzystając z innych nazw, na przykład: "Profil zawodowy" czy "Profil osobowy".

Fragment wzoru CV
(moja własna twórczość)

Fragment wzoru CV
(moja własna twórczość)

Fragment wzoru CV
(moja własna twórczość)
Fragment wzoru CV
(moja własna twórczość)

Polecam:
Przykładowe cele zawodowe w różnych branżach
Cele zawodowe

3 komentarze:

  1. Witaj,
    ja właśnie zaczynam szukać pracy na w nowym miejscu zamieszkania...i tak patrzę w swoje cv i zastanawiam się co mogłabym zmienić...jak ulepszyć? jakie są aktualne trendy?
    Pozdrawiam fajny pomysł na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zatem do śledzenia mojego bloga:) i życzę powodzenia w poszukiwaniu nowego miejsca pracy :)

      Usuń