14 marca 2019

CV branżowe - social media manager, cz. 3

Specjalista od social media.
Praca w social media dla idealne środowisko zawodowe dla osób lubiących wyzwania, kreatywnych oraz przede wszystkim - dla osób lubiących przestrzeń społeczną w Internecie. Dziś przedstawiam mój autorski przykład CV specjalisty ds. social media.
Warto zauważyć, że CV takiego specjalisty nie powinno być nudne i schematyczne. Dlatego w tym przykładzie zastosowałam infografiki, które pozyskałam ze strony PixaBay. Odpowiedni docięte i wyedytowane posłużyły mi jako drobne elementy CV.

Przykład CV (moja własna twórczość)

Opis zawodu managera:

Opisy zawodów pomogą Wam konstruować swoje CV oraz list motywacyjny, a przy okazji zdobędziecie wiedzę na temat interesujących zawodów.  
Przykład CV (moja własna twórczość)

Inne CV branżowe:

9 komentarzy: