27 kwietnia 2019

Profesjonalny Doradca Zawodowy na Facebook’u


Swoją przygodę z blogiem rozpoczęłam w 2012 roku. Blog stał się dla mnie ciekawą formą prezentowania Ci mojej wiedzy z zakresu doradztwa zawodowego i pewnego rodzaju subiektywnym spojrzeniem na rynek pracy. Nie trudno też zauważyć, że moim małym „konikiem” na blogu stały się dokumenty aplikacyjnej. Jest to również temat bliski mojemu sercu w pracy zawodowej. 


Od dłuższego czasu zmierzam do uruchomienia swoich kanałów w social media. I tak blisko dwa tygodnie temu zainstalowałam się na Facebook’u. Stworzyłam również swój logotyp, aby ułatwić Ci identyfikację moich kanałów. 
 

Zapraszam Cię do śledzenia mojego fanpage’u! W każdy poniedziałek chciałabym Ci przekazać dawkę motywacji na cały tydzień.


18 komentarzy:

  1. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis, cenne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy i interesujacy wpis. fajnie ze tu trafilam

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog, bardzo mnie zainteresowały tematy poruszone, polecę go znajomej

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś korzystam z tych rad bo są bardzo ciekawe i chciałabym je sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecę tego bloga koleżanka właśnie zaczęła starz w firmie która się tym zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super porady. Fajnie,że tu trafiłam. Na pewno tu wrócę.

    OdpowiedzUsuń