8 kwietnia 2015

Kolory w CV - nowe inspiracje

Kolorowe CV - tak czy nie?

Zdecydowanie tak! Jednak pod pewnymi warunkami:

  • umiar - CV nie ma być kolorową tęcza. Zbyt intensywne kolory czy ich mnogość mogą utrudnić odczytanie naszej aplikacji. 
  • dekoracjom mówimy nie - do CV nie dodajemy żadnych clipartów, obrazków, znaków wodnych, itp. Jedyną dodatkową formą dekoracyjną mogą być punktory, podkreślenia, pogrubienia.
  • jasny układ wizualny - w CV każda podana informacja powinna mieć swoje miejsce. Stosując jakąś kreatywną formę podania informacji, staramy się stosować ją w obrębie całego dokumentu.
Fragment wzoru CV (moja własna twórczość)

Fragment wzoru CV (moja własna twórczość) 

2 komentarze:

  1. Dzień dobry, właśnie ukończyłam liceum i będę pisać moje pierwsze CV. Nie mam żadnego doświadczenia zawodowego ani nie brałam nigdy udział w akcjach charytatywnych czy wolontariacie, ale zastanawiam się, czy mogę wpisać do CV udział w projektach międzynarodowych, które odbyły się w mojej szkole? Z poważaniem, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie:)
      Biorąc pod uwagę całkowity brak doświadczenia zawodowego, udział we wspomnianych projektach może wzbogacić Pani Cv. Proszę tylko wskazać, co w ramach tych aktywności było wykonywane, np. organizacja spotkań, udział w wymianie międzyuczniowskiej, stworzenie prezentacji promującej jakiś ewent, itp. Warto również podkreślać znajomość języków obcych w tym przypadku.
      Proponuję zerknąć również tutaj:
      http://profesjonalny-doradca-zawodowy.blogspot.com/2014/11/brak-doswiadczenia-zawodowego-w-cv.html
      http://profesjonalny-doradca-zawodowy.blogspot.com/2013/06/cv-dla-studenta-i-absolwenta.html
      http://profesjonalny-doradca-zawodowy.blogspot.com/2013/07/cv-dla-studenta-i-absolwenta-cz-2.html

      Pozdrawiam :)

      Usuń