4 sierpnia 2021

Asertywność znakiem współczesnych kompetencji

Dlaczego piszę o książce Kamili Rowińskiej "Kobieta asertywna"?
Ponieważ chciałabym podzielić się z Tobą moją refleksją na temat mojej przedwakacyjnej lektury właśnie tej pozycji.
 
Czasem tak mam, że zaczynam czytać książkę z kategorii "rozwój" i wiem, że mi "podejdzie", albo nie. Czasem do niej wracam, czasem odkładam. Do książki Rowińskiej "podchodziłam" długo, mimo że w mojej biblioteczce jest już od blisko 2 lat. 
 
Dlaczego piszę o niej teraz?
Ponieważ książka ta zawiera bardzo wartościowe treści i godna jest polecenia!
I nie jest to reklama książki, a moje bardzo subiektywne spostrzeżenie.
 
"Kobieta asertywna" to uniwersalna lektura, która z punktu widzenia procesu poszukiwania pracy, relacji biznesowych, rodzinnych lub towarzyskich - otwiera oczy na pewne schematy, w których funkcjonujemy.

Daje możliwość praktycznego podejścia do tematu, a dla mnie osobiście jest to bardzo istotne, aby wiedza spotykała się z praktyką. 

Książka daje szansę na refleksję dotyczącą naszych wartości, tak aby żyć zgodnie z nimi nie raniąc wartości innych.

2 komentarze:

  1. Ta książka zapowiada się bardzo ciekawie. Podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka jest cudowna, polecam

    OdpowiedzUsuń