15 lipca 2022

Karty Mocy - Cechy, cz. 3

KARTY MOCY to Twoja moc w stawaniu się świadomym człowiekiem funkcjonującym w realiach dzisiejszego rynku pracy!

Gra karciana „Kto pyta, ten wie. Rozdział 1. Kim jesteś?”, 
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie

Zastanów się i odpowiedz na poniższe pytania! 
            • Kiedy myślisz o sobie to, co przychodzi Ci do głowy?
            • Jakie są Twoje cechy charakteru? (wymień przynajmniej tyle swoich cech, ile masz liter w swoim imieniu i nazwisku)
            • Jak o sobie myślisz – pozytywnie czy negatywnie?
            • Na czym polega Twoja wartość jako człowieka?
            • Na czym polega Twoja wartość jako pracownika?
            • Jakie cechy chciałbyś pielęgnować i rozwijać w sobie?
             
            • Dokończ zdanie: Jest najlepszy w …
            • Dokończ zdanie: Najlepsza rzecz jaką robię dla siebie to …
            • Dokończ zdanie: Inni ludzie cenią mnie za …
            • Dokończ zdanie: Współpracownicy mogą liczyć na mnie w sytuacji …
            • Dokończ zdanie: Cecha, którą chciałbym w sobie pielęgnować to …
             
            Dla przypomnienia: 

            6 komentarzy:

            1. Bardzo ważnych rzeczy można się dowiedzieć na tym blogu.

              OdpowiedzUsuń
            2. Jak potrzebuje jakiejś porady to wchodzę tutaj i zawsze coś znajdę.

              OdpowiedzUsuń
            3. ciekawy blog, bardzo mnie zainteresowały tematy poruszone, polecę go znajomej

              OdpowiedzUsuń
            4. człowiek każdego dnia uczy się nowych rzeczy, polecę tego bloga znajomym.

              OdpowiedzUsuń
            5. Ja nie wiem czy mam jakieś mocne strony ostatnio chyba mam raczej przesilenie jakieś.

              OdpowiedzUsuń
            6. Fajny blog, warto tu czasem zajrzeć i się czegoś nowego dowiedzieć.

              OdpowiedzUsuń